U povodu obilježavanja Međunarodnog dana muškaraca, 19. studenog, agencija za odnose s javnošću Ketchum provela je istraživanje o stereotipima o muškarcima ‘Novi kodeks muškaraca’ na više od 3.500 žena i muškaraca u svijetu.
Istraživanje je, između ostalog, pokazalo kako mit da se muškarci ponašaju kao djeca nije istinit jer je njihovo ponašanje kompleksno i slojevito, te dijelom usvajaju obrasce ponašanja mlađe, ali i starije generacije. Studija je istražila poglede i stavove muškaraca u dobi od 18 do 54 godine o zdravlju, muževnosti i samospoznaji, roditeljstvu te međuljudskim odnosima i seksu. Identificirane su 4 osnovne skupine muškaraca, tj. karakteristike njihovih pripadnika.
1. ‘Novim tradicionalistima’, ispitanicima od 18 do 24 godine, važniji su obitelj i prijatelji od novca. Druženje s prijateljima je ispred odlaska na spoj, ne boje se neuspjeha i ne podržavaju često mijenjanje posla. Njihovo je stajalište da posao treba dijeliti od privatnog života.
2. ‘Neumornim osvajačima trofeja’, ispitanicima od 25 do 34 godine, važni su izgled i moda. Vježbaju kako bi izgledali dobro, a ne zbog zdravlja, preferiraju poznate brendove, kupuju i putuju. Smatraju da profili na društvenim mrežama reflektira njihovu osobnost.
3. ‘Zaboravljenu generaciju X’, skupinu od 35 do 44 godine, čine samopouzdani muškarci zadovoljni postignutim u životu kojima je seks važniji nego drugim skupinama. Vježbaju zbog izgleda i zdravlja, brine ih starenje, ne srame se anti-age pripravaka, najmanje koriste društvene mreže, a na njima se predstavljaju onakvima kakvi jesu.
4. ‘Odstranjivači’ od 45 do 54 godine starosti preispituju svoje vrijednosti i ne libe se prekidati odnose s prijateljima i partnerima te usvajati nove obrasce ponašanja. Ponosni su na sve što su stekli, ne razmišljaju o anti-age pripravcima, važnije im je osjećati se dobro nego izgledati dobro te vole putovati.
Nema komentara:
Objavi komentar