subota, 5. prosinca 2015.

ŽVAKALA JE ŽVAKAĆU 7 SATI DNEVNO, EVO ŠTO JOJ SE DOGODILO

Zbog žvakaće gume ova majka četvero djece danas ne može otvoriti usta više od jednog centimetra pa je sada čeka operacija u kojoj će joj kosti čeljusti zamijeniti metalnim pločicama.

Claire Embleton iz Liverpoola žvakala je žvakaću gumu bez šećera u prosjeku sedam sati dnevno, a sada zbog žvakanja mora na operaciju zbog istrošene čeljusti.

Zbog žvakaće gume ova majka četvero djece danas ne može otvoriti usta više od jednog centimetra pa je sada čeka operacija u kojoj će joj kosti čeljusti zamijeniti metalnim pločicama, piše Daily Mail.

– Kada su mi doktori rekli da mi se od žvakanja žvakaće gume izlizala čeljust i da ću zbog toga morati na operaciju – ostala sam šokirana. Uvijek sam mislila da je žvakača guma zdrava pa sam je žvakala nakon jela, a kupovala sam samo one bez šećera. Nikad nisam mislila da bi ta bezopasna i zdrava navika mogla nanijeti toliku štetu – rekla je ova 38-godišnjakinja.

Prije dvije godine osjetila je kako joj je ''preskočila'' čeljust, a prije godinu dana počeli su pravi problemi. Dok je žvakala omiljenu joj žvakaću gumu, čeljust joj se jednostavno blokirala i nije mogla više otvoriti usta.

Liječnici su joj dijagnosticirali poremećaj čeljusnog zgloba koji je dobila zbog prekomjernog žvakanja žvakaće gume.

– Rekli su da sam preforsirala čeljusne mišiće i da nisam smjela stalno žvakati jer između obroka čeljusti treba odmor, a ne žvakača guma – ispričala je Claire Embleton.

Nema komentara:

Objavi komentar