subota, 14. studenoga 2015.

PABLO NERUDA: NE ZABORAVI BITI SRETAN


PABLO NERUDA: NE ZABORAVI BITI SRETAN

Lagano umire

onaj koji ne putuje,

onaj koji ne čita,

onaj koji ne sluša glazbu,

onaj koji ne nalazi zadovoljstvo u sebi.



Lagano umire

onaj koji uništava vlastitu ljubav,

onaj koji ne prihvaća pomoć.



Lagano umire

onaj koji je pretvoren u roba navika

postavljajući si svaki dan ista ograničenja,

onaj koji ne mijenja rutinu,

onaj koji se ne usuđuje odjenuti u novu boju,

i ne priča s onima koje ne poznaje.



Lagano umire

onaj koji bježi od strasti

i njenog vrela emocija

onih koje daju sjaj očima

ili napuštenim srcima.



Lagano umire

onaj koji ne mijenja život kad nije zadovoljan

svojim poslom ili svojom ljubavi,

onaj koji se ne želi odreći svoje sigurnosti radi nesigurnosti,

i koji ne ide za svojim snovima;

onaj koji si neće dozvoliti

niti jednom u svojem životu

pobjeći od smislenih savjeta….



Živi danas, učini danas, riskiraj danas!

Ne dozvoli lagano umiranje!

Ne zaboravi biti sretan!

1 komentar:

  1. Oduvijek sam želio moći ne živjeti od plaće do plaće ili imati bilo kakav dug. Radila sam u računovodstvu oko 20 godina i jedva sam spajala kraj s krajem. Činilo se da svaki put kad bih napredovao u tvrtki i dobio povišicu, moji bi životni troškovi značajno porasli i nikad nisam mogao napredovati. lutrijske čarolije. Onda mi je jednog dana moj najbolji prijatelj rekao istinu o tome što je učinio kada ga je žena ostavila. Bacio je ljubavne čarolije, a ona je prekinula brakorazvodnu parnicu i ponovno su bili zajedno. Kad mi je to rekao, pitao sam koga je koristio i dao mi je njihov WhatsApp kontakt. +2347054019402 i odmah sam kontaktirao DR WALE za pomoć. Vidio sam da nude različite vrste novčanih čarolija kako bi pomogli dobiti na lutriji. Odmah me zaintrigiralo. Uvijek sam se osjećao kao da ću jednog dana dobiti na lutriji. Dao sam začarati jackpot lutriju i čekao sam svoj dobitak. Rečeno mi je da igram lutriju svaki tjedan i učinio sam što mi je rečeno. Ionako sam igrao lutriju svaki tjedan, tako da to nije ništa promijenilo. Unutar otprilike dva tjedna to se dogodilo. Osvojio sam 100.000$!! Nisam mogao vjerovati! Nije bilo dovoljno novca da odmah odem u mirovinu, ali sam ga dobro uložio i omogućio mi je da radim na pola radnog vremena i pomoći će mi da se umirovim mnogo ranije. Vječno sam zahvalan što sam pronašao DR WALEA. Možete ga kontaktirati putem WhatsApp/Viber: +2347054019402 ili Email: drwalespellhome@gmail.com

    OdgovoriIzbriši