subota, 23. siječnja 2016.

KAKO SE RIJEŠITI CANDIDE JEDNOM ZAUVIJEK!

Važnost prehrane

Promjena načina prehrane i mjesec-dva stroge dijete te kombiniranje s drugim navedenim metodama može se riješiti problem infekcije candidom.

Gljivice se hrane ugljikohidratima. U ugljikohidrate spadaju šećeri, škrob i vlakna. Vlakna su neprobavljiva, što znači da ne ulaze u krvotok i ne podižu šećer u krvi kao što to čine šećeri i škrob. Glukoza i fruktoza su vrste šećera od kojih gljivice najčešće žive, zato je važno ograničiti unos ugljikohidrata.

Smanjeni unos ugljikohidrata nadoknađuje se povećanim unosom zdravih prirodnih masnoća. Obrok bi se trebao sastojati od proteinskog djela (meso, riba, jaja) i povrća uz masnoće u kojoj se priprema hrana.

Anticandida dijeta koja isključuje šećere i bijelo brašno ali sadrži brašno cjelovitih žitarica, rižu i sl. nije potpuno učinkovita jer se sve žitarice sastoje od škroba koji je čista glukoza. Obroci bi trebali biti raznovrsni i nije ih dobro ponavljati više dana za redom.

Protokol protiv candide

Uskratiti joj hranu uz anticandidu dijetu.

Uništiti prekomjeran rast (citrofit, soda bikarbona, ulje origana, kokosovo ulje).

Izbaciti je iz organizma (hidrokolon terapija).

Izgraditi zdravu crijevnu floru (probiotici, kefir, kiseli kupus).

Ojačati organizam i imunitet (kokosovo ulje, probiotici, magnezijev klorid).

Dan započnite s limunadom koja potiče alkalnost organizma
Lepicol 30 min. nakon limunade
Kroz  dan uzmite žlicu kokosovog ulja
Magnezijev klorid (tokom dana, ne uvečer), na 1dcl mala žličica
Soda bikarbona, najbolje uvečer 2-3h nakon večere kad je tijelo najkiselije
Zamjena za određenu hranu

Brašno možete zamjeniti svježe mljevenim orašastim plodovima i sjemenkama, kokosovim brašnom i psyllium praškom.

Mlječne proizvode najbolje je izbaciti jer se oni dobivaju drugačijim postupkom, a ne prirodnom fermentacijom kao kefir koji je dozvoljen. Procesom fermentacije se teško probavljivi sastojci iz mlijeka (laktoza i kazein) razgrađuju.  Dok zamjenu za mlijeko možete raditi od mljevenih badema.

Kao zamjenu za krumpir koristite miksani karfiol ili brokulu, a umjesto tjestenine narežite rezance od tikvica ili patliđana.

Hranu najbolje pržite na maslacu ili još bolje na svinjskoj masti koja sadrži oleinsku kiselinu, vrlo zdravu masnu kiselinu koja pomaže radu srca i koja je povezana s manjim razinama lošeg kolesterola.

Kruh pecite od mljevenih orašastih plodova i sjemenki (sezamove i lanene sjemenke, bademi, lješnjaci..)

Salate možete raditi od dozvoljenih ulja sa malo soli i sokom od limuna umjesto octa.

Neke osobe ne raspoznaju glad od žeđi, ako niste sigurni pokušajte prvo s vodom.

Anticandida režim prehrane ne ograničava količinu hrane, već samo vrstu hrane. Jedite kad god osjetite glad i jedite koliko treba dok ne osjetite da ste siti.

Namirnice koje bi trebalo obavezno uvrstiti u prehranu za vrijeme trajanja anticandide dijete su kokosovo i maslinovo ulje, češnjak, domaći kefir, kiseli kupus i alge.

Nemojte se odricati hrane, samo je mudro birajte!

Lepicol, probiotik s vlaknima
Citrofit (ekstrakt sjemenki grejpa)
Kokosovo ulje
Ulje origana
Soda bikarbona
Magnezijev klorid


Hrana koju je potrebno izbaciti za vrijeme trajanja anticandida dijete

•          Namirnice koje sadrže šećer i sve ugljikohidrate

•          Sokovi, alkoholna pića, ocat, kava i crni čaj

•          Sve žitarice i sve mahunarke (grahorice)

•          Sve vrste voća i sušeno voće

•          Krumpir, gljive i korjenasto povrće (cikla, mrkva i sl.)

•          Mlijeko i mlječni proizvodi (osim domaćeg kefira, jogurta i maslaca)

•          Kvasac, margarin i kupovni umaci (kečap, majoneza)

•          Suhomesnati i konzervirani proizvodi jer sadrže glutaminate, nitrite…

•          Mješavine začina koje sadrže glutaminate i ekstrakte kvasca

•          Industrijske prerađene namirnice svih vrsta

•          Rafinirana biljna ulja (suncoketovo, kukuruzno,  sojino)

Hrana koja je dopuštena za vrijeme trajanja anticandida dijete

         Svo meso, iznutrice i domaće sušeno meso (slanina, pršut i kobasice)

•          Svo povrće koje raste iznad zemlje (osim gljiva)

•          Riba i ostala hrana iz mora

•          Lakto-fermentirane namirnice (domaći kefir, jogurt i domaći kiseli kupus)

•          Jaja (domaća) i masti (maslac, pileća, pačja, goveđa i svinjska mast)

•          Hladno prešana ulja – kokosovo, maslinovo, laneno i sezamovo ulje

•          Luk, češnjak, đumbir, kurkuma, začinsko bilje

•          Limun, avocado i zelene jabuke (green smith)

•          Juhe od kostiju – mesne, kokošje, riblje i juhe od povrća

•          Smoothie – kašasti sokovi od povrća i zdravih masnoća

•          Orašasti plodovi i sjemenke u malim količinama ( kikiriki ne)

•          Kokosovo brašno, kokosovo mlijeko, nezaslađeni kakao prah, stevija

•          Voda, biljni čajevi, limunada

Nakon što prođete dijetu i obavite testove polagano vraćajte neke od namirnica u prehranu (korjenasto povrće, voće, mlječne proizvode), no to činite postepeno.


3 komentara:

  1. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakav veliki čovjek, velika hvala svećeniku Salami, čovjeku koji me izvlači iz ove tuge, to je čovjek koji može pomoći svijetu, na ovim bolestima kojih se mogu sjetiti prije 5 godina kada sam tražio lijek i kako Proveo sam mnogo novca i napokon sam izgubio nadu zbog svoje provedbe. Moram se nadati Bogu, sretan mi je prošli tjedan ovdje sam bio na internetu, provjerio koliko godina mogu provesti na zemlji, a onda vidim komentar o tom velikom čovjeku svećeniku Salami što je sretan dan za mene i danas dajem svoje svjedočanstvo o njemu. Nikad ne vjerujem da uopće postoji lijek, ali ovaj čovjek samo želi da mu pokušam, ako on to ne učini, znati ću ga on nije svećenik Salama da je ovaj lijek radio više od godine dana, nadao sam se njemu i svom dragom bogu, ali danas sam vrlo sretan što vam svima ispričam ovu priču, sve se dogodilo kad sam imao 23 godine dobro zbog ove bolesti mogu se oženiti i vrlo sretan danas, sada sam negativan, sada se mogu udati za svoje bližnje to je na mojim cipelama ovo dobar način da se pozdravim s ovom bolešću HIV / AIDS kontaktirajte ovog čovjeka sada purenaturalhealer@gmail.com. ili što ga muči +2348105150446 i molim se da i on pomogne. Sve zahvaljujući svećeniku Salami

    OdgovoriIzbriši